Yeni Delhi’de Enerji Tasarrufu İçin “Evden Çalışma” Kararı
Başkentte “Tasarruf Seferberliği” Başladı Yeni Delhi Başbakanı Rekha Gupta, küresel enerji fiyatlarındaki artışın halkın bütçesi üzerindeki yükünü azaltmak amacıyla tarihi bir kampanya başlattı. “Energy Saving Campaign” (Enerji Tasarrufu Kampanyası) kapsamında, başkentteki bazı kamu çalışanları için haftada iki gün zorunlu evden çalışma (work-from-home)